piątek, 12 września 2014

18. Moja druga miłość

Witajcie znowu po dłuższej przerwie :)

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o mojej drugiej pasji.

Postanowiłam, że zrobię dla Was zagadkę. Podam Wam kilka podpowiedzi, a wy spróbujecie zgadnąć.


1. Nie jest ona związana z muzyką

2. Dotyczy jednej osoby.

3. Ta osoba nie jest z Polski.

4. Jedno z przełomowych wydarzeń w życiu tej osoby wydarzyło się 3 lata temu, dokładniej 29 kwietnia.

5. Rok temu w wakacje zrobiło się wiele szumu wokół tej osoby i jej najbliższej rodziny.

6. Jest uważana za ikonę mody w swoim kraju i nie tylko.

7. W ubiegły poniedziałek ogłoszono, że spodziewa się kolejengo potomka.




Czy już wiecie kto to? :D




Tak, to Księżna Kate :) Jeśli chcecie, to opowiem Wam moją przygodę z nią, ale już nie dzisiaj :)

Przy okazji zapraszam Was na mojego bloga o Kate:

http://katethecambrdiges.blogspot.com/



Przepraszam, że taka notka nie na temat. Jutro postaram się opublikować notkę tematyczną.

5 komentarzy:

  1. Wow, nie spodziewałam się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na notkę o Naszej Kochanej Kate ;)
    Kate-maniaczka [ Znana tu jako Music-maniaczka :) ].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawi :) A jeśli chcesz być na bierząco z tym, co dzieje się u Kate, to zapraszam na bloga o Kate :)

      Usuń
    2. Codziennie zaglądam na bloga o Kate ! :)
      A to, że nie komentuje, wynika z braku czasu ;)
      Music-Maniaczka.

      Usuń
  3. Mnie Kate nie interesuje..Każdy ma swojego bohatera, że tak powiem, więc ja tutaj się nie wypowiem :D Powodzenia w pisaniu :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń