niedziela, 31 sierpnia 2014

17. "Stara miłość nie rdzewieje", czyli hity z dawnych lat. Cz. I

Witajcie! Nie mogę uwierzyć, że już w poniedziałek do szkoły :(

Ale pocieszam się, że to tylko 10 miesięcy :D

Na początku chciałam powiedzieć, że ta notka jest po to, aby przypomnieć sobie piosenki z dawnych lat.

Na pewno każdy z nas zna hity dziecięce, więc pominę takie coś jak Fasolki czy co tam jeszcze. Skupię się na piosenkach takich bardziej dla ówczesnej młodzieży i starszych.

Nie wiem jak wam, ale mi najbardziej utkwiła w pamięci jedna piosenka.

1. O-Zone- Dragostea Din Tei <klik>

Maija hi, maija hu, maija ha maija haha :D Hit mojego dzieciństwa! Pamiętam jeszcze tą smerfową wersję: "To Smerfetka gada gada wciąż" :D O to to <klik> Ile wspomnień z jedną i z drugą wersją! :)


Kolejna piosenka to hit wśród ówczesnej młodzieży.

2. Just 5-Kolorowe sny <klik>

Bartek Wrona: najmłodszy członek, a miał najwięcej fanek :D Co do samej piosenki mam mieszane uczucia. Ogólnie fajna, tylko zalatuje mi tu disco polo, dance i wgl wszystkim. Taka mieszanka wybuchowa. Ale co tam :D "Kolorowe sny kiedy ja, dotykam ciebie". Chodzę i wyję :D


3. Natalia Oreiro-Cambio Dolor <klik>

Która z nas nie oglądała "Zbuntowanego Anioła"? Facundo Arana jak młody bóg. Wtedy każda dziewczyna śledziła miłosną historię Iwa i Milagros. Nie wiem, czy wiecie, ale aktualnie można też oglądać "'Zbuntowanego Anioła" na Pulsie 2 :)



4. Ricky Martin-Livin La Vida Loca <klik>

Boziu!! *,* Słucham i mam przed oczami tego młodego, przystojnego Rickiego Martina :D No cóż, wtedy chyba wiele dziewczyn się w nim kochało :O



5. Los del Rio-Macarena <klik>

"jxdjsdnaockcjcks eeeee macarenaaaa" xD Ci goście psują całość. Dobrze, że nie widziałam teledysku wcześniej, bo bym znienawidziła piosenkę.



6. Ricky Martin-Go go go Ale Ale Ale <klik>

Ten to natworzył hitów! Kto nie pamięta tej piosenki? Miłośnicy piłki nożnej na pewno ją znają :) Ps. Weźcie go ode mnie, bo zaraz dostanę zawału *,*


7. Shakira-Whenever, Wherever <klik>

Znacie?  Ja tak, ale nie wiedziałam, że to ona śpiewa :) A skoro już wiem, to jeszcze bardziej ją polubiłam (piosenkę oczywiście:))




Postanowiłam, że zrobię cykl takich oto notek. Ponieważ od jutra idę do nowej szkoły, nie będę miała za bardzo czasu, żeby myśleć nad tematami do notek. Jeśli mnie najdzie taka wena, to na pewno napiszę jakąś, ale zazwyczaj będę coś publikować w weekendy, przynajmniej na początku. Wiecie, nowa szkoła, trzeba się przyzwyczaić i wgl. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie :)

Czekam na Wasze propozycje! :)


Możecie nawet wklejać po parędziesiąt utworów. Nie chodzi o to, że mi się nie chce szukać, bo ja często grzebie po YouTube i szukam jakiś starych hitów, ale chciałabym też dowiedzieć się, czego wy dawniej słuchaliście, co było modne w dawnych czasach, które pamiętacie :)


Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

Muzykoholiczka :)

9 komentarzy:

  1. Ja słuchałam jeszcze zespołu Aqua i to mi się kojarzy z dzieciństwem wraz ze Spice Girls :D Nie mówiąc już o epoce Ich Troje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja "za dzieciaka" non stop słuchałam Elektrycznych Gitar. W zasadzie to nadal ich uwielbiam :D Wszystkie wymienione przez Ciebie piosenek kojarzę, nawet potrafię zanucić, ale jakoś nie utożsamiam z nimi swojego dzieciństwa ;)



    listy-od-s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No i przypomniałaś dawne czasy, hahaha :P czekam na kolejny post :*

    OdpowiedzUsuń
  4. te piosenki kojarzą mi się ze starymi czasami :D

    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę tylko niektóre z tych piosenek i raczej nie są to dla mnie takie ,,stare" czasy, w końcu zaczęłam słuchać muzyki dopiero jako nastolatka... I na początku oczywiście było to radio. Mam pamięć tylko do polskich piosenek więc z dziecięcymi latami kojarzą mi się takie piosenki jak ,,Baśka" Wilków, kilka kawałków Maleńczuka (choćby ,,Ostatnia nocka"), Markowski, Ewa Farna którą kochała moja przyjaciółka, ,,Warszawa" Lady Pank i całe mnóstwo piosenek Kombi, Kultu i Perfektu.
    Pod tym względem jestem przerażająco klasycznym Polakiem :D Do tego teraz większość tych piosenek gram na gitarze i śpiewam z kumplami, więc przeszłość zawsze wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny Blog :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://jessie-julia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No sporo piosenek kojarzę i trzeba przyznac, że fajnie tak powspominać :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku! Przypomniałaś mi wszystkie piosenki, które były obecne w moim życiu ładnych kilka lat temu <3
    Nawet nie wiesz jak poprawiłaś mi humor. :D
    Wiesz, może trochę siara, ale z dzieciństwa kojarzy mi się Ich Troje. :P

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ale zapomniała o nich :d dlatego właśnie chciałam, abyście podawali swoje hity dzieciństwa bo podejrzewam że jesteśmy wszyscy mniej więcej z tym samym wiekum żyliśmy w tej samej epoce muzycznej i każdy z nas może pamiętać te hity :)

      Usuń