niedziela, 12 października 2014

22. "Meksykańska fala (...) od morza do Podhala"

"Stadion oszalał,
Meksykańska fala!
Czyste szaleństwo
Od morza do Podhala!"


Kocham, kocham, kocham!!! Kolejny sukces polskich sportowców w tym roku!

Po raz pierwszy w historii pokonaliśmy aktualnych mistrzów świata, Niemcy,  2:0!! A to wszystko w drugiej połowie meczu!

Pierwszą połowę byłam trochę załamana. Ani jednego gola u żadnej z drużyn. Polacy jak widać chyba sie rozkręcali, bo dopiero w drugiej połowie utarli Niemcom nosa!!

demotywatory.pl


Czytając niektóre komentarze aż mi się micha cieszy. Ze względu na to, że teraz wszyscy sie łaszą, bo każdy w Plskę nie wierzył. A tu bum! Jeden ws zczególności mnie rozwalił. Oto i on:

 "Gratuluję reprezentacji, ale momentami mieli więcej Szczęsnego niż rozumu."~dc


Hahaaaa :D rozwalił mnie koleś! :D Ale trzeba przyznać, że najwięcej roboty to odwalił Szczęsny. Nie zabieram oczywiście sukcesów żadnemu innemu. 


Panie Prezydencie! Niech mi pan teraz powie, że nasi piłkarze nie umieją grać!! 


demotywatory.pl


Polskaaaaa!!! Biało-Czerwoniii! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz