wtorek, 10 lutego 2015

43. MR11 nadal w BvB

Witajcie!

Dzisiaj jestem cały dzień podjarana z powodu kilku rzeczy.

Po 1: Reus podpisał umowę z BvB do 2019 r! :D

A już się bałam, że plotki o jego odejściu są prawdziwe xD

Po 2. Jutro robię sobie wolne od szkoły. Najchętniej wogóle bym nie chodziła, ale jak mus, to mus. A od przyszłego tygodnia ferie! Nareszcie! :) Wreszcie się doczekałam :D

Po 3. Ferie!! :D

<klik>

Taki, takie zjaranie tylko u niego xD Swoją drogą jak oglądałam wywiad z nim to zarośnięty jak dziki agrest :O No nic, jak leń, to leń xD Ps. Jakby kogoś to interesowało: Marco najprawdopodobniej jest wolny xD Wiem, zabijcie mnie xD

1 komentarz:

  1. Ołemdżi! xD Twoja faza na Marco przekracza moje wszelkie oczekiwania. xD
    Chociaż... Wiem co czujesz. Miałam tak swego czasu ze Szczęsnym, ale on jest z tą %$#&*^ Mariną. (wrrr grrr brrr) i obecnie jakoś mi przeszło. :P

    OdpowiedzUsuń