środa, 23 marca 2016

56. Kto przyjedzie do Sztokholmu?

Przyszedł czas na notkę z mojej ulubionej serii, czyli o Eurowizji :D

Nie będzie porównywania do reszty utworów. Tym razem postanowiłam nie wydawać ocen :)

1. Eneda Tarifa-Fairytale Love (Albania) <posłuchaj>

Ballada? Już zasypiam :( Co prawda nie wiem za bardzo, o czym to jest, ale skupiam się też na muzyce. Krzyk.


2. Iveta Muhuchyan-LoveWave (Armenia) <posłuchaj>

Coś czuję, że znowu będziemy bombardowani balladami z każdego państwa. Piosenka cienka.


3. ZOE-Loin d'ici (Austria) <posłuchaj>

Austria z piosenką po francusku? Tego jeszcze chyba nie było. Poza tym słabo to :/


4. Dami Im-Sound of Silence (Australia) <posłuchaj>

Piosenka mnie nie porwała. Jest bardzo fajna, ale.. Co, do jasnej cholery, w konkursie piosenki EUROPEJSKIEJ robi Australia?? WTF???

5. Semra-Miracle (Azerbejdżan) <posłuchaj>

Nie podoba mi się. Piosenka strasznie denna. Nie a nic fajnego. Ani potańczyć, ani powyć.

6. Laura Tesoro-What's the pressure (Belgia) <posłuchaj>

Piosenka lipna. Poza tym mam wrażenie, że gdzieś to już słyszałam. I to nie była właśnie ta piosenka i nie ta wokalistka.


7. IVAN-Help You Fly (Białoruś) <posłuchaj>

Piosenka bardzo mi się podoba. Spokojna, miła dla ucha. Po raz kolejny Białoruś to jedna z moich faworytek.


8. Dalal & Denn ft. Ana Rucner and Jala-Ljubav je (Bośnia i Hercegowina) <posłuchaj>

Mówiłam Wam, że uwielbiam bałkańską muzykę? Nie? No to Wam mówię :D Piosenka świetna, trzymam kciuki.


9.  Poli Genova-If Love Was A Crime (Bułgaria) <posłuchaj>

Coś czuję, że mam nową piosenkę, którą będę słuchać na okrągło :D

10. Nina Kraljić-Lighthouse (Chorwacja) <posłuchaj>

No cóż, kolejny raz usnę. Ja rozumiem, różnorodność, ale mimo wszystko za dużo ballad. Zanudzę się (zwłaszcza, że bd po ustnym angielskim :D)


11. Minus One-Alter Ego (Cypr) <posłuchaj>

Wpada w ucho, rytmiczne, nie wlecze się, jestem na tak :) Pewnie nie wygra, ale mam nadzieję, że chociaż w finale się znajdzie.


12. Highway-The Real Thing (Czarnogóra) <posłuchaj>

No no no.. Cypr, Czarnogóra. Czy ktoś jeszcze mnie zaskoczy, jeśli chodzi o mocniejsze dźwięki? :D Czarnogóra, moja miłość!:D

13. Gabriela Guncikova-I Stand (Czechy) <posłuchaj>

Znowu ballada? Coś czuję, że my z naszą balladą i tak najlepiej wypadniemy :D


14. Lighthouse X-Soldiers of Love (Dania) <posłuchaj>

Piosenka bardzo fajna, wpada w ucho. Ja już ją pobrałam i słucham na okrągło. Mam fazę :D


15. Juri Pootsman-Play (Estonia) <posłuchaj>

Jak pierwszy raz usłyszałam piosenkę to myślałam, że to jakiś starszy pan. A tu kurna 22 lata!! Bardzo fajna piosenka, popieram.

16. Sandhja-Sing It Away (Finlandia) <posłuchaj>

W refrenie skrzeczy jak wrona. Zwrotka jest nudna. Nic się nie ratuje w tej piosence.


17. Amir-J'ai cherche (Francja) <posłuchaj>

Czy tylko mi się tytuł skojarzył z piosenką Gusttavo Limy "Balada". Wiecie, tam było takie : czerczerlecie, czeczerlecie, czeczerlecie, cze cze cze" :D Piosenka ujdzie, ale nic nadzwyczajnego.


18. Argo-Utopian Land (Grecja) <posłuchaj>

Takie klimaty to ja lubię :D Aż się tańczyć chce. Do rapu xD "Moje wielkie, greckie wesele" xD


19. Nika Kocharov & Young Georgian Lolitaz-Midnight Gold (Gruzja) <posłuchaj>

Bardzo fajna, wpadająca w ucho piosenka. Szkoda tylko, że mam wrażenie, że muzyka będzie zagłuszać śpiew. No, ale ok. Poczekamy, zobaczymy


20. Barei-Say Yay (Hiszpania) <posłuchaj>

Piosenka bardzo mi się podoba. Zwłaszcza refren wpada w ucho .Oby tylko na żywo nie została piosenka zepsuta :(

21.  Douwe Bob-Slow Down (Holandia) <posłuchaj>

Ehh.. Nie podoba mi się nic. Ani zwrotka, ani refren. Nic! Holandio, co wyście wygrali??

22. Nicky Byrne-Sunlight (Irlandia) <posłuchaj>

Nie nie nie!!! Nudna, monotonna, nic fajnego. Dno!

23. Greta Salome-Hear Them Calling (Islandia) <posłuchaj>

Oglądnijcie teledysk. Pomysł zerżnięty od Mansa Zelmerlowa. Piosenka też tyłka nie urywa. Coś mi się wydaje, że to będzie jedna wielka masakra.


24. Hovi Star-Made of Stars (Izrael) <posłuchaj>

Aż się zasłuchałam :D Nie lubię takich piosenek, ale chyba mam słabość do reprezentantów Izraela :D


25. Donny Montell-I've been waiting for this night (Litwa) <posłuchaj>

Nudne, Nie da się słuchać. Jestem na nie.


26. Justs-Heartbeat (Łotwa) <posłuchaj>

Jestem bardzo wymagająca :D Też mi się nie podoba. Uff

27. Kaliopi-Dona (Macedonia) <posłuchaj>

Piosenka fajna, aczkolwiek wątpię, że ma jakąś szansę na wygraną. Jest za słaba, zwłaszcza dla Europy.


28. Ira Losco-Walk on Water (Malta) <posłuchaj>

Chyba znowu zasnę. Nie podoba mi się, poza tym jest strasznie nudne.


29. Lidia Isac-Falling Stars (Mołdawia) <posłuchaj>

Na początku myślałam, że kolejna nudna balladka. A tu doszłam do refrenu i... Poszłam w tan :D

30. Jamie-Lee-Ghost (Niemcy) <posłuchaj>

Nudne, śpiewa jakby miała astmę. Poza tym niczym się ta piosenka nie wyróżnia.

31. Agnete-Icebreaker (Norwegia) <posłuchaj>

Czy tylko ja uważam, że fałsz goni fałsz? Zwłaszcza na początku. Potem ujdzie w tłumie.


32. Michał Szpak-Colour of Your Life (Polska) <posłuchaj>

No cóż. Przesłuchałam już prawie 3/4 piosenek i stwierdzam, że nie mamy szans na wygraną (taka ze mnie patriotka xD). Dobra, nigdy nie lubiłam Michała, ale stwierdzam, że ma świetny głos. No i w preselekcjach wypadł the best :) Trzymam kciuki, ale tylko dlatego, że to Polska :D


33. Sergey Lazarev-You are the only one (Rosja) <posłuchaj>

Moja faworytka, odkąd ją usłyszałam. 12 point from me to Russia.  Ale tą laskę z teledysku to bym zmieniła xD I.. Mam nową miłość xD


34. Ovidiu Anton-Moment of Silence (Rumunia) <posłuchaj>

Łoooo ludu -,- Kto ich wybrał, to weźcie mi go wskażcie. Tragedia.


35. Serhat-I Didn't Know (San Marino) <posłuchaj>

Fajne :D Czytałam różne opinie, dużo ludzi skazuje ich na ostatnie miejsce. Może dlatego, że to mało eurowizyjna piosenka ;)

36. ZAA Sanja Vucic-Goodbye (Serbia) <posłuchaj>

Mato Boska Częstochowska! Ona umie śpiewać? Tak tylko pytam, bo tu nie słyszałam nic ze śpiewu, samo wycie.


37. ManuElla-Blue and Red (Słowenia) <posłuchaj>

Piosenka eurowizyjna, ale mi osobiście nie przypadła do gustu. Ps. Oglądnijcie teledysk. Laska śpiewa z playbacku.


38. Rykka-The Last Of Our Kind (Szwajcaria) <posłuchaj>

Eeee. Nie. Piosenka strasznie głupia. Piosenkarka wygląda jak marna podróba Marilyn Monroe. Poza tym w niektórych momentach straaasznie fałszuje.


39. Frans-If I Were Sorry (Szwecja) <posłuchaj>

Noo, słabe. Jak już wygrali w tamtym roku, to by wysłali coś lepszego. Du*y nie urywa :/


40. Jamala-1944 (Ukraina) <posłuchaj>

Noo, to skoro już o 1944 roku mowa, to może Polska powinna wysłać Sabaton. Jak huknie piosenką "Uprising", to  wszystkim kapcie spadną. Piosenka nie na Eurowizję. Dno. Co nas obchodzą Tatarzy? My mieliśmy wtedy Powstanie Warszawskie. A Ukraina niech o Banderowcach sobie napisze piosenkę. I o Wołyniu.
Piosenka dno!


41. Freddie-Pioneer (Węgry) <posłuchaj>

Ahh, ta chrypa :D
Polak, Węgier-dwa bratanki. I do szabli,  i do szklanki :) Nie, to nie koja faworytka :D


42. Joe and Jake-You're Not Alone (Wielka Brytania) <posłuchaj>

Czy tylko ja, gdy ich zobaczyłam, to już miałam dość??


43. Francesca Michielin-Nessun grado di separazione (Włochy) <posłuchaj>

Nic nie rozumiem, ani słówka. Rok temu Włochy powaliły mnie na kolana. W tym roku, będą na szarym końcu.


Zaczynam prace nad moim rankingiem punktacji. Pojawi się jeszcze przed świętami. Może nawet jutro :D



A Wy? Macie już swoich faworytów? Komu kibicujecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz