czwartek, 21 lipca 2016

59. Nie matura a chęć szczerza, zrobi z ciebie oficera

Witajcie!



Moja nieobecność, kolejna, tym razem spowodowana maturą i jej nie zdaniem.... No cóż, trudno mi było pogodzić się z tym faktem. Podejrzewam.. Ba, ja to wiem, rodzice mają mnie dość. Jasne, nie powiedzą mi tego, ale cóż :D

A teraz tak na serio. Matury faktycznie nie zdałam, ale stwierdziłam: "Kurwa, to nie koniec świata. Niektórzy zdają po kilka razy." I takim oto sposobem emigruję do miasta Kraka na studium zaoczne (tylko się muszę jeszcze zapisać..). A poza tym jakaś robota by się przydała, bo życie kosztuje. Wiem, ile sama siebie kosztuję, nie wspominając o swoim życiu :D

Fakt polegnięcia na maturze rozkminiałam kilka nocy, becząc do poduszki. Doszłam do pewnego wniosku, który poprawił mój humor. Otóż...

Największe gwiazdy nie mają matury!!!

Pierwsze z brzegu: Edyta Górniak. Eurowizja, diwa (polemizowałabym), a matury brak! Kolejne: Robert Gawliński. A, jeszcze lepsze; Kamil Bednarek!!! Tak, moi kochani ^^ Bożyszcze nastolatek, taki nasz polski Harry Styles bez One Direction i takie ciacho, co to fanki mdleją na jego koncertach.. NIE MA MATURY!!

Stwierdziłam też, że ludzie bez matury mogą robić karierę w polityce. opatrzcie na wykształcenie niektórych posłów. Np. Taki Marszałek Sejmu jest po technikum, nie wiem czy ma maturę, ale studiów brak.

Albo Paweł Kukiz czy Piotr Marzec "Liroy". Obaj są po technikum, wykształcenia wyższego brak.

Albo Robert Winnicki. Absolwent ogólniaka, brak studiów.

Można??? Można!!


Żeby nie było tak kolorowo. Jak sobie pomyślę, że wszyscy z Nowoczesnej mają wykształcenie wyższe, albo że pan Niesiołowski czy pani Pawłowicz to doktorzy habilitowani.....

Zaczynam wątpić w mądrości naszej społeczności ;)



A więc "nie matura a chęć szczera zrobi z ciebie oficera"!! I tej myśli się trzymam.

Jeszcze o mnie usłyszycie!!! Strzeżcie się, bo "miłość i sraczka przychodzą znienacka'. Czym ja będę-oceńcie sami :P

Oczywiście maturę mam w planach zdawać za rok. Teraz lecę na studia zaoczne i... Gra gitara!! :D

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam, że bez matury można podjąć jakiekolwiek studia. :P Ale nie ma się co załamywać. To tylko papier, a jak to mówią - wykształcenie wcale nie jest równe inteligencji i zupełnie nic nie zastąpi Ci życiowego doświadczenia i mądrości, którą i tak nabędziesz z wiekiem. :) A póki co - są wakacje przecież! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie można :D Fakt, źle napisałam ;) To są szkoły policealne, nie wymagają matury :)

      Usuń