poniedziałek, 28 lipca 2014

5. Kobieta o Anielskim głosie-Anna German

Witajcie!

Kolejna notka o Annie German, na życzenie German-maniaczki ( :D )


Ale w sumie, nie wiem, co mam napisać. O Niej można pisać wiele i nic. Kobieta Anioł-to wiadomo. Anielski głos-to wiadomo. Międzynarodowa kariera-no ba! Jakbym ja śpiewała w siedmiu językach ( i miała głos), to chyba bym się pogubiła: - "w jakim języku jest ta piosenka?"

Anna German jest pół-Rosjanką a pół-Polką. Pokochali ją wszyscy. Mnie wtedy na świecie nie było, wiem o niej tyle, co z filmu. Ale i tak jestem bardzo wdzięczna, że taki film powstał. Gdyby nie on, pewnie nigdy bym się nie zainteresowała historią Anny German. Polecam oglądnąć sobie ten serial, zwłaszcza tym, co nic nie wiedzą o tej wspaniałej kobiecie. Bo to aż wstyd!! Poniżej zamieszczam link.

http://zalukaj.tv/sezon-serialu/anna_german_tajemnica_bialego_aniola_,1322/

I chyba po raz pierwszy i ostatni notka wypadnie taka krótka! Bo ja nie mam pojęcia, co mam więcej napisać!! Wystarczy jedno słowo: Anioł. I każdy wie, że to wyjątkowa osoba.

Osobiście to nie są moje klimaty do końca, ale czasem lubię posłuchać sobie czegoś, co królowało na światowych listach, kiedy pewnie nawet moich rodziców na świecie nie było, albo dopiero się urodzili. Może to przez Festiwal w Opolu, który bardzo lubię oglądać? Niedawno było (chyba) 50-lecie.

Pamiętacie występ Joanny Moro na tym festiwalu? Jeśli nie, to proszę!

https://www.youtube.com/watch?v=HM8MSE0xo8E

Wybaczcie, tylko taki znalazłam.

Wybacz German-maniaczko! Wiem, że jesteś wielką fanką Joanny Moro, ale ja nie mogę tego skomentować pozytywnie!!! Po pierwsze: bo nie lubię Joanny. Po drugie: bo tego się nie da słuchać!!!

Jak można śpiewać piosenkę Anny German wogóle nie umiejąc śpiewać?? Pamiętam, jak oglądałam to w tv i że nie mogłam tego słuchać! Może i pani Joanna ma jakiś tam głos, ale nie do tak legendarnej Piosenki tak legendarnej Gwiazdy!!! O ludzie!!

Myślała, że jak ludzie ją pokochali, to wybaczą jej sfałszowanie tej Legendy?? Może ktoś taki się znalazł, ja nie! 

Pamiętajcie, że trzeba być naprawdę kimś wyjątkowym, żeby mierzyć się z jakąkolwiek legendą sceny muzycznej! Dlatego ja osobiście nie radzę Wam wybierać piosenek, które miały swoją premierę bardzo, bardzo dawno temu i stały się wielkimi hitami jeszcze na skalę światową. Chyba, że macie naprawdę zajebiście wielki talent i wiecie, że sobie z tym poradzicie.

Na koniec Wielka Gwiazda mojej dzisiejszej notki!

interia.pl








1 komentarz:

  1. dziękuje za notkę :) Nawet się nie obrażam , że napisałaś tak o Asi Moro, rozumiem każdy ma inny gust ;)
    German-maniaczka..

    OdpowiedzUsuń