poniedziałek, 21 lipca 2014

2. "Bo jak nie my to kto?"

No siema ludziska!

Jak tam u Was pogoda? U mnie brak słońca, ale nie pada. Ogólnie jest git.

Ostatnio wpadła mi w ucho jedna piosenka z naszego polskiego rynku muzycznego. Może i ktoś z Was ją słuchał (nie licząc fanek-i fanów-tych dwóch oto przystojniaków ;))

https://www.youtube.com/watch?v=FG1c7NeofXU

Teasers! Takich retrostylówek to ja się po nich nie spodziewałam! A to mnie zaskoczyli! Czekam na jeszcze jakieś wspólne kawałki, bo ten jest mega!

Kolejny post jutro, albo pojutrze, zależy, jak mnie czas będzie gonił.

W komentarzach możecie zadawać mi pytania, podawać linki do swoich ulubionych piosenek, noo ogólnie wszystko :P Ale jeśli jakiś komentarz będzie nie na miejscu: będzie kogoś obrażał, lub będzie po prostu spamem, usuwam go zaraz, jak tylko go zobaczę.

Love your life, because it's in the music, szłodziaki! <3

Muzykoholiczka

1 komentarz:

  1. Faktycznie świetny blog :) Warty przeczytania :D Też uwielbiam tą piosenkę ;) Oprócz niej wszystkie Afromental, ale to na pewno wiesz :) Pozdrówki :) /klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń