wtorek, 29 lipca 2014

6. Sylwia Grzeszczak i Liber wzięli ślub!

A to ci niespodzianka! Liber i Sylwia wzięli ślub!

Przyznam, że od razu włączyłam występ Libera z niedzieli, a potem czytam: ślub odbył się wczoraj, czyli w poniedziałek.

Potwierdziła to zarówno Sylwia, jak i Liber.



Cóż nam pozostaje? Tylko złożyć życzenia! :)


Chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia na nowej drodze życia: dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności oraz aby Wasza miłość zawsze była tak samo mocna! :)

Muzykoholiczka


Ps. Nie mogłam tak obojętnie przejść wobec tego, dlatego napisałam chociażby taki oto krótki post :)

1 komentarz:

  1. Odkąd nagrali razem piosenkę, czułam że coś jest na rzeczy ;) również życzenia-standardowe, ale są : Wszystkiego najj na Nowej drodze życia ;)
    Music-maniaczka [ stare-german-maniaczka ;)]

    OdpowiedzUsuń