sobota, 3 stycznia 2015

32. Atemlos durch die Nacht

Dzisiaj chciałam napisać coś o piosence, na którą natknęłam się... Wczoraj. Już jest pobrana i odsłuchana chyba ze 20 razy. Jestem przerażona. Nienawidzę niemieckiego!!

Co to Borussia robi z człowiekiem xD


Tytuł. po przetłumaczeniu na polski brzmi "Bez tchu poprzez noc". No cóż, może się przynajmniej niemieckiego nauczę? xD


Oj tam. Pisałam Wam już, że mam fazę na Borussię i szczerze mówiąc, chyba ta faza nie skończy się za chwilę. Pamiętam, że w 2012 r. też miałam taką fazę, ale przeszła mi w 2013 (dopiero!). Obecnie przeżywam Deja vu.



A tą piosenkę, którą Wam dzisiaj zaproponowałam, poznałam dzięki temu filmikowi.






I chyba się zakochałam w niemieckiej muzyce.. Bitch please!! Doszło do tego, że kocham niemiecki. A to wszystko przez Borussię!! :O

Coś o tej piosence.

Bardzo podoba mi się, że jest rytmiczna, a nie nudna, jak flaki z olejem. Z czymś takim na Eurowizję i wygrana w kieszeni... A nie. Przepraszam. Helene musiałaby zapuścić brodę. A szkoda jej dla Europy.

Jak się Wam podoba piosenka Helen Fischer? :) Jakby ktoś nie rozumiał o czym ona jest, zapraszam na tekstowo xD

http://www.tekstowo.pl/piosenka,helene_fischer,atemlos_durch_die_nacht.html

Zapewne jeszcze jakiś czas będę siedzieć w piosenkach po niemiecku, więc wybaczcie, ale chyba będę Was nimi zadręczać :D Obiecuję jednak, że ograniczę się do tych, które mi się spodobają.

I nie, nie będzie tu żadnego Tokio Hotel. O zgrozo.. Never in my life!!!



Miłej nocy kochani :)

19 komentarzy:

  1. Pomimo iż nie znoszę niemieckiego to piosenka ciekawa ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię niemieckiego strasznie ale piosenka fajna ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ;* zacznij i daj znać u mnie abym mogła się od razu odwdzięczyć. MÓJ BLOG--->KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się już znudziła ta piosenka ;) Jakiś rok temu jej słuchałam :)
    A niemiecki bywa ładny, bywa mniej ładny. Po polsku też można mówić różne słowa twardo lub miękko i w zależności jak się je wypowie to różnie ten język brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natknęłam się na nią dopiero kilka dni temu :) aż dziwne, że wcześniej jej nie słyszałam, ale może dlatego, że wtedy jeszcze słuchałam eski a tam nie puszczają takich piosenek :)

      Usuń
    2. ja znam jakąś inną wersje jej, ale też fajna! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:*

      Pozdrawiamy!
      ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

      Usuń
    3. Również życzę wszystkiego dobrego :)

      Usuń
    4. Ja od czasu do czasu słucham niemieckiego radia FantasyDance i tam ta piosenka była na liście przebojów swojego czasu :)

      Usuń
    5. Fajnie, że napisałaś o tym radiu, bo nawet nie wiedziałam, że takie istnieje :D

      Usuń
    6. No to miłego słuchania :D

      Usuń
  4. I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal jestem zakochana w tej piosence :)

    OdpowiedzUsuń